Min vekt nedgang

lørdag 29. mai 2010

Ny start


Jeg er egentlig veldig flau over og i det hele tatt vise dere disse bildene, men det er jo slik jeg ser ut og mange 100 mennesker ser meg jo hver dag ute i det offentlige så det er vel bare og innse det!

Dette er altså meg - bilde tatt 17.Mai 2010.

På Tirsdag startet jeg ett "nytt og bedre liv", jeg har begynt på lavkarbo, mer presist Ketolyse.

Dette går ut på og spise lite karbohydrater og mye fett.

Jeg skal ned rundt 19 kg +- .
Kommer da til og bruke dette som en dagbok og oppdatere med bilder, resultater, oppskrifter osv .

Om det er flere av dere som går på det samme så skrik ut, trenger alltid tips og råd og motivasjon videre :)

God natt,
KLEM JATTE! 

3 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som har sådana planer. Jag tycker att du riktigt fin.;-) Kram Stina

    SvarSlett
  2. Hei på deg:)

    Ikke noe galt med det bildet der vel:)
    Kjempe søt jente du:)
    Høres ut som mativasjonen din er på rette plass iallefall:)
    Masse lykke til til deg:)

    Ha en strålende dag videre:)
    Klem fra Kari:)

    SvarSlett
  3. Herlig! You go girl! Selv om jeg syns du er super nydelig jente som du er!
    Men det hjelper ikke hva andre syns, man har sin egen trivselsvekt og der er det godt og være:)

    Jeg kommer til og følge godt med på denne bloggen, og plutselig hopper jeg på!

    Lykke til!

    Klem Line

    SvarSlett