Min vekt nedgang

tirsdag 1. juni 2010

Godt i gang ..

Da er jeg godt i gang med Lavkarbo kost,
jeg holder meg til 10-15 karber dagen, hender jeg går over grensa tror jeg, men jeg teller ikke enda .. så lenge jeg er i ketose så er jeg innenfor :)

Min svakhet er Cola Zero, jeg drikker alt for mye av det ..
Man kan drikke det på lavkarbo, men det KAN også ha en negativ innvirkning på vektnedgangen.
Så målet mitt fra og med i morgen er og få i meg mye vann/te og heller holde meg til ett par små glass med Zero på kvelden .

Idag har jeg spist:
Frokost - 2 små lavkarbo skiver med Westfaler, ost og litt majones.

Middag - Eggerøre av 4 egg, med ost og krydder, 5 westfaler skiver + litt grønt..

Sjesset nå i kveld og tok en liten skål med jordbær og blåbær med fløte og en teskje med søtning (natreen) :o)


Nå er det snart natta,
KLEM JATTE!

1 kommentar:

  1. Vil bare ønske deg lykke til :)
    Selv prøver jeg også å gå ned noen kg.. men har bestemt meg for å gjøre det på en måte jeg kan leve med.. dvs sunnere måltider og ikke dytting av "dritt" på kvelden.. samt mere trening!! Men vi får se hvor bra det går!
    Rockering har jeg å fått.. har omtrent samme bilde som deg på bloggen min, utrolig moro.. men er jo sååå blå!

    Håper du klarer målene dine :)

    Klem Hege

    SvarSlett