Min vekt nedgang

søndag 5. desember 2010

Holder fortsatt koken :)

Om det fortsatt er noen sjeler som besøker denne bloggen så er jeg takknemlig for det, har ikke skrevet på en god stund - men ikke tro jeg har gitt opp :)

Til nå har jeg gått ned 13 kg ca og har kun 1,2 kg igjen til målet jeg har satt med innen julaften! Jeg ser lyst på det nå.
Det er super deilig å se at vekta tikker nedover sammen med BMI og alt det der.. Jeg føler ikke det syns så veldig enda, selv om noen klær er blitt ALT for store ;)
Men, blir nok noen bilder på julaften så da skal jeg legge ut før og "etter" bilder.

Jeg har fortsatt rundt 5 kg igjen til målet etter jul, å kanskje jeg ønsker å gå ned mer etter det også, det er uvisst - tar det som det kommer, føler ihvertfall at nå er alt mulig å jeg VET at jeg kan klare det!!
Ha en fin førjulstid,
KLEM JATTE 

2 kommentarer:

  1. Jeg har havnet på din blogg via andre lavkarboblogger.

    Jeg måtte bare inn og si du er KJEMPEFLINK! Tenk å slanke seg like før jul og nesten være i mål. Det er fantastisk godt gjort.

    Det er noen uker siden jeg begynte på lavkarbo. Dietten går knirkefritt. Jeg har gått ned 2 kg da jeg veide meg for 12 dager siden. Er spent på neste veiing som blir lørdag morgen da jeg kommer hjem igjen.

    SvarSlett
  2. Jeg måtte inn og skrive at det er oppmuntrende å lese om hva du har klart. Kjempeflink, også rett før jul!

    Jeg har vært på lavkarbo i noen uker, gått ned ca. 0,5kg i uka. Dietten går knirkefritt og jeg vet jeg vil klare meg i juleferien.

    SvarSlett