Min vekt nedgang

søndag 19. september 2010

Enkelt & Godt!


Tenkte jeg skulle dele ett lite genialt mat tips til dere, tipset fikk jeg via en lavkarbogruppe.

Dette er altså omelett-muffins, kjempelett å lage og lett å ha med seg som feks lusnj på jobben eller skolen.. eller bare til og spise på farten :)
Jeg brukte en silikonform jeg hadde, så de ble ikke så høye, skal kjøpe inn pappformer ( sånne i hardpapp) til neste gang jeg skal lage disse, for de skal DEFINITIVT lages igjen!

Brukte som det står på bilde Egg, fløte, litt løk, litt paprika, krydder og Ost, helte det i formene og stekte på 200grader i ca 20 minutter.. Kjempedigg!!

Kan jo variere å ha både skinke å andre grønnsaker i!!



Håper dere vil prøve tipset mitt :)

KLEM JATTE 


1 kommentar:

  1. Denne må jeg definitivt prøve.
    Har nå gått ned 3 kilog og er strålende fornøyd med mitt nye kosthold. Jeg har blitt mye mer kreativ på kjøkkenet, og det er jo artig å lege god velsmakende mat som en går ned i vekt av!

    Klem Lykkeliten

    SvarSlett