Min vekt nedgang

søndag 11. juli 2010

Oppdatering fra meg :))


Hei og hå:)
Lenge siden jeg har oppdatert her nå, rett og slett glemt det av litt - beklager!
Men jeg har ikke falt av lasset altså ;) hehe.

Men, ja er ett men her..
Har hatt noen utskeielser, har vært bursdager, og veeeeldig varmt vær så har skeiet ut å spist litt is (4 ganger) noen småååå kakestykker i bursdag og noen boller.

Men holdt meg unna alt av potet, pasta og ris.
Spiser Lavkarbobrød til frokost hver dag, kjøpt hos baker`n her å det er kjempegodt!!!!
Mye bedre enn det jeg har fått til selv, men tror jeg skal ønske meg kjøkkenmaskin for tror det er lettere og få gode brød om man får eltet det ordentlig :)

Vekta går sakte men sikkert nedover og så lenge den går NED så burde jeg vell være fornøyd.
Men nå skal jeg skjerpe meg, er ingen bursdager nå fremover så ingen utskeielser nå! 

Skal prøve og oppdatere hver dag fremover.

KLEM FRA JATTE!!

1 kommentar:

  1. Hei Jatte:)

    Syns du er kjempeflink jeg:)
    Her i huset begynte vi også på LCHF i sommer, og det er bare positivt.
    Lykke til videre! Hils kjæresten din;)

    SvarSlett