Min vekt nedgang

onsdag 9. juni 2010

Dagens meny - Middag på Mcdonalds

Jeg har syndet, eller ... har jeg ??

Frokost:
1 Tekake  med 25 gram philadelfia ost (ca 2,3 karber MAX)

Middag:
Var på Mcdonalds, bestillte;
1 big mc burger, tok vekk brødet og spiste bare kakene, salat, dressing og ost.
6 kylling nuggets (er mer karber i dem enn i de man lager selv)

Aner ikke hvor mange karber jeg lå på idag men tipper jeg var et stykke over grensa på 10-15 karber.

Kvelds:
1 Tekake med 20gram Philadelfiaost og noen ringer løk.

Drukket Vann og Cola Zero idag..

Vi er snart tomme for Cola Zero her nå og da skal jeg IKKE kjøpe mer før til Fredag, nemlig!!

Gått en tur med voffsen min idag også :)

Takk for alle støttene kommentarer, kjempekoselig at dere vil følge med å komme med tips og råd..
Klem fra Jatte!!



1 kommentar:

  1. Stå på :):)
    Dette klarer du...:)
    Er litt i samme situasjon selv...

    SvarSlett