Min vekt nedgang

mandag 18. mars 2013

Ketolyse


Jeg er lei av og ikke få resultater på vekta, så idag gikk jeg igang med ketolyse igjen, jeg skal holde på med dette en stund fremover til jeg føler jeg har en god nedgang, og da gradvis øke karbo-inntaket etterhvert så jeg får mer kontroll igjen.. Jeg har nok slurvet unødvendig mye, selv om jeg også har holdt meg unna de største kildene (potet, pasta, ris, sukker, øl)..

Har ketostix så blir spennende å tisse på pinne ikveld *fnis* å sjekke om den er rosa!!:)

Jeg skal ned 10 kg til og håper å gå ned ihvertfall 5 av dem innen slutten av Mai - ett ganske hårete mål men ja, jeg prøver..

Trener 3-5 ganger i uken nå - spinning og styrketrening, men ble syk forrige uke så ble bare 1 treningsdag den uken og er fortsatt syk så får se hvor mye trening det blir idag denne uken heller!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar