Min vekt nedgang

søndag 16. januar 2011

Muffins♥

Vi skulle i bursdag til mamma på Fredag, og når man skal i bursdag er det jo alltid kake, men ikke akkurat Lavkarbovennlig med masse sukker og mel i kakene kanksje?
Nei!

Så jeg søkte rundt på nett etter oppskrifter på noe enkelt jeg kunne lage og ta med meg,
som jeg hadde ingrediensene til her hjemme..
Fant en oppskrift på Muffins, å tenkte at den så god ut.
Jeg tok IKKE feil, de var knallgode, jeg kunne hatt litt mer søtning i dem da, for de var litt smaksløse, men hadde blåbær og bringebær i dem så ble gode likevel.

Tenkte å dele oppskriften med dere også :))

(bilde fra lavkarbo.no)

3 egg
2 ss. smør
3 ss. fløte
3 ss. sukrin
litt salt
Noen dråper vanilje ekstrakt/essens
1/3 ts. bakepulver
20-25 gram kokosmel

Hell over i muffinsformer og stek på 200 grader i ca 15 minutter.
Ha oppi bær etter ønske, kan jo også lage en sjokoladevariant av denne ved og blande inn litt kakaopulver..

Disse smakte ganske likt vanlige muffins og til og med mamma som hater slik kunstig søtning osv syns disse var gode.. Så velbekomme!
(Oppskrift; lavkarbo.no)


God Søndag, og ha en fin ukestart imorgen.
KLEM JATTE!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar