Min vekt nedgang

tirsdag 20. juli 2010

Hjemmelaget iskaffe og oppdatering.


Først dagens meny;
Sen frokost(kl 18); Kylling nuggets og salat.

Kvelds; Bacon crisp (0karber bare masse fett), litt mørk sjokolade.

Nå ikveld laget min kjære IsKaffe til oss, NAM!!
Han kokte kaffe, satt den til kjøling..
Halve glasset med kaffe og halve med fløte (bilde) isbiter og ett par teskjeer med natreen søtning.



 Jeg tror jeg har funnet ut grunnen til at vekta står på stede hvil, jeg har spist endel lavkarbobrød i det siste (2 skiver om dagen) jeg har nå de siste dagene testet ut om det er bedre om jeg holder meg unna dette brødet, å jeg veide meg idag å det ser ut som det er dette som er problemet.
Skal holde meg unna dette brøde denne uken nå å håper vekta går nedover. for har snart nådd mitt først delmål, mangler 1,5 kg bare :p

Klem Jatte!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar