Min vekt nedgang

lørdag 12. juni 2010

Målte meg igjen idag

1.juni skrev jeg hva som hadde skjedd med kroppen min siden 7.April 2010.
Dette skrev jeg da;

Vekt: - 1,6 kg
Rett under puppene: - 1 cm
På navelen: - 9 cm
Legger: + 1 cm
Overarmer: + 1 cm
Rumpe: - 2 cm
Rett under rumpe: - 3 cm
 
Idag har jeg målt meg igjen å dette er resultatene (til sammen):
 
Vekt: - 2,8 kg 
Rett under Puppene: - 1 cm
På navelen: - 10 cm
Legger: -1 cm
Overarm: +1 cm
Rumpe: - 3 cm
Rett under rumpe: -4 cm
 
Legger til disse også:
Lår: -2 cm
I livet: -3 cm
Under navelen (breiest): -3 cm
 
Så jeg har da "krympet" 27 cm :)
 
Kjenner INGENTING på klærne å det er skikkelig dritt .. hehe, hvor mye må man ta av/krympe før det begynner å merkes eller syns litt da ?
 
Å, hvordan bli kvitt LÅRA ?
de vil ikke krympe de, å de har jeg alltid hatt komplekser for :( 
 
...
Forresten, veide meg igjen idag bare for morroskyld å har gått ned 0,7 kg siden i går *happy* tror kanskje det var fordi jeg ikke veide meg til "rett tid" igår ! 

6 kommentarer:

  1. Hei på deg:)

    Jeg har ikke serlig peilig på slanking...men dette er vel veldig bra:):)

    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  2. Jeg har også alltid hatt komplekser for lårene, men denne gangen klarte jeg faktisk å gå ned rundt lårene også - de og leggene har alltid vært mine komplekser.

    Jeg vet ikke helt hva jeg har gjort, men jeg tror det har noe med at jeg er veldig mye ute å går med Nova å gjøre. Så mitt tips er å gå mye :)

    Skal krysse fingrene for at du også klarer å gå ned rundt lårene :)

    Ann-Sofie aka Sophi

    SvarSlett
  3. Sophi:

    Hei hei, KOsleig at du stikker innom her også :)
    Jeg er jo endel å går med Keegan også, men kanskje ikke nok?
    Du har jo en litt mer krevende rase enn meg så du går sikkert lengere og mer utfordrende turer, men nå på sommeren blir det nok mange skogturer på oss også, så får håpe det hjelper på :)
    Jeg har kraftige lår, sånne håndballspiller lår liksom, bare med litt ekstra fett på . hehehe..

    Takk skal du ha:)
    Klem fra meg.

    SvarSlett
  4. Jeg holder på med LCHF selv, så jeg leser de fleste bloggene jeg kommer over om emnet :P

    Jeg har spilt håndball, sykla og drevet med cross - så jeg vet hva du mener, men lårene kommer til å forsvinne etterhvert de også :)
    Ja - Nova er vel litt mer krevende. Men du kan jo feks trene Kee på å være rolig mens du løper intervaller eller noe på en strekke i skogen. Eller trene på inkalling mens du løper i motsatt rettning eller noe sånnt :)
    Og hovedsaken er at man faktisk ER ute å rører på seg :)

    Klem Sophi

    SvarSlett
  5. Så tøff du er som blogger om slankinga di. :) Jeg har også noen kg for mye,gikk på denne kuren i 14 dager og gikk ned 3 kg,skeier ut nå men skal fortsette på mandag,hehe. Det er god mat en kan spise men jeg merker forandringer i humøret,blir litt surere.;) Den virker ihvertfall,vet om flere som har oppnådd ønsket vekt raskt. Lykke til videre,skal følge deg.:)) Klems.

    SvarSlett
  6. Du skal se du merker det på klærne snart:)
    Jeg har tatt meg i skinnet og skal ta en runde lavkarbo neste uke, blir spennende å se hvordan det går denne gangen.

    Ha en fin helg videre:)

    SvarSlett